Tippek a cikkmarketing-kampány javításához
Ha nincs sok tapasztalata a cikkmarketinggel kapcsolatban, az elsőre kissé zavaró lehet. Ha azonban hasznosítani tudja a cikkben található tippeket, meglátja, hogyan működik a cikkmarketing, hogyan és hogyan működhet az Ön számára. A folyamatnak több különböző eleme van, amelyeket mind jobban meg fog érteni ezzel az útmutatóval.
Az ingyenességeket nagyszerű használni. A freebies azt a benyomást kelti az emberekben, hogy valami értékeset szereztek, és nagyobb valószínűséggel vásárolják meg a termékeit, ha megmutatta nekik, mire számíthatnak. Ha beilleszted a logódat az ingyenes weboldalra, remek ingyenes hirdetéseket kaphatsz. Ezt ne feledje, és ennek megfelelően válassza ki a termékeket.
Ne korlátozza tartalmát a szigorú AP stílusra és nyelvtanra. Elfogadható, hogy kevésbé formális legyen a legjobb keresőmotor-optimalizálás elérése érdekében. Így jobb tartalmat hozhat létre. Az áramló tartalomra vonatkozóan be kell tartania az AP szabályait, de csökkentenie kell a korlátozásokat, hogy a keresőmotorok jobb eredményeket generálhassanak.
Legyen egyszerű cikkei. Ha a hasznos információkat egy csomó szemét vagy technikai szakzsargon alá temeti, akkor valaki máshoz fordul. Rosszabb, ha hírnevet szerez erről, nem vonzza az olvasókat, és az emberek mindent elkerülnek, amin a neved szerepel mások javára.
Nevezzen meg egy listát, vagy írjon be számokat a címébe. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas valamit, ha az listás formátumot kínál, vagy számos módot kínál valamire. Használja ki ezt a cikk írásakor és a cím megválasztásakor is, hogy biztosítsa a legtöbb olvasót.
Hozzon létre egy fiókot egy cikkcímtár-webhelyen. A cikkkönyvtáraknak soha nem kell díjat fizetniük a regisztrációért. Ha mégis, akkor nem egy neves cég, és nem szabad használni. Csak az ingyenes webhelyek használata intelligens és hatékony módon lehet észrevenni. A töltő oldalak általában nem kapnak annyi figyelmet.
Hozzon létre egy ellenőrzőlistát legalább öt cikkkönyvtárból, amelyek a népszerű keresőmotorokban magas rangúak. Ez segít elkerülni a saját magával járó többletköltségeket. Időt és pénzt takarít meg, miután időt szánt a felhasználható kezdeti ellenőrzőlista elkészítésére.
Győződjön meg róla, hogy tisztában van-e azzal, hogy soha egyetlen cikket sem fogunk jóváhagyni. Ez azért fontos, mert nem akarja feléleszteni a reményeit. Csak tegyen meg mindent a cikk megírásában. Győződjön meg róla, hogy ellenőrizte a helyesírást és a nyelvtant, és szánjon rá időt.
Miután elkészült egy cikk, tegyen egy erőforrásmezőt az oldal végére, felszólítva az olvasókat, hogy vegyenek részt benne. Győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy linket a vállalata webhelyére. Ez tevékenységet és remélhetőleg jövedelmet generál a személyes vállalkozás számára, és növeli a tudatosságot arról, hogy ki vagy és mit csinálsz.
Kerülje el a cikk törzsében az értékesítési helyeket és az önreklámra mutató linkeket a cikk törzsében. Arra kell összpontosítania, hogy SEO-barátokká váljon, ha kulcsszavait legalább 4-5 alkalommal helyezi el benne. Ez valóban sok értéket adhat a cikkéhez.
A cikkben kapott tanácsok felhasználásával jobb képet kell kapnia arról, hogy mi is a cikkmarketing, és hogyan befolyásolhatja vállalkozása marketingjét, főleg online. Ez a folyamat időt és erőfeszítést igényel, és egyértelmű ismeretekkel rendelkezik arról, hogyan és honnan szerezheti be a megfelelő cikkeket a marketing vállalkozásához.