Keressen pénzt hirdetésekkel a cikk marketing taktikák használatával
A cikkmarketing a legfontosabb eszköz azoknak a vállalkozásoknak, akik az eladott termékek
népszerűsítésére törekszenek. A cikk marketing kampányát csak az Ön ambíciója korlátozza. Ha
kipróbálná a cikkmarketinget, használja ki az alábbi ötleteket.
Mivel nem mindenki szereti olvasni a hosszú cikkeket, mindig 500-nál nem hosszabb cikkeknél kell
megállnia. Számos tanulmány készült erről a témáról, és a közmegegyezés szerint az olvasók
többsége 500 szó után elveszíti érdeklődését az alapvető webcikkek iránt. Ne felejtse el: Az Internet
egy kapu az azonnali információkhoz, így könnyen kattinthat a tartalmairól egy vicces videóra.
Kerülje el egy cikk közzétételét több URL alatt a webhelyén. Ez gyorsan csökkentheti webhelye
értékét, mert a Google gyakran figyeli a linkek minőségét és számát, amikor eldönti, hogy egy oldal
hol kerül besorolásra. Ha több címkével ellátott darabra hivatkozik, akkor jó, ha mind ugyanazon URL-
re mutatnak.
Ha még csak most kezdi, csak egy cikk könyvtárat válasszon. Nézze át a cikkcímtár-adatbázisokat,
hogy megtudja, melyik felel meg a legjobban, és törekedjen a megismerkedésre. Csak egy könyvtár
használata segít megtanulni a dolgokat, mielőtt fejest ugrana a mély vízbe.
A blogot tartalmazó cikkmarketing kampányok esetében a vendégbloggerek kikérése növelheti a
forgalmat. Ha egy elismert bloggert meghívnak, hogy posztoljon blogjaikba, a hozzáértő
cikkmarketingesek új olvasókat vonzhatnak, és növelhetik általános kitettségüket. A vendég blogolás
akkor működik a legjobban, ha a vendégnek és a fogadónak is jó hírneve van arról, hogy hasznos,
megbízható cikkeket közöl.
Győződjön meg arról, hogy sok cikket küld be. A tartalmát következetesen tegye közzé a blogokban.
Egy adott kulcsszó népszerűsítéséhez sok olyan cikket kell benyújtani, amely tartalmazza a kulcsszót.
Ha népszerű kulcsszót használ, több cikket küldhet be könyvtárakba és blog hálózatokba. Privát blog
hálózatok esetén próbáljon legalább ötven bejegyzést beküldeni jó rangsorolás céljából.
A cikkekben ne használjon hosszú, csengő mondatokat és sűrű bekezdéseket. Az olvasók
kikapcsolnak, ha hosszú szövegblokkokkal szembesülnek. Bontsa cikkét rövid, ütős, legfeljebb öt
soros bekezdésekre. Tartsa mondatait röviden és egyértelműen, hogy cikkei könnyen követhetők
legyenek.
Azáltal, hogy szakcikkeket specializál egy kiválasztott területre vagy egy bizonyos résbe, nem csak a
lehető legjobban csiszolhatja cikkeit, hanem számos nézőt is vonzhat ezen a területen. Azon cikkek
finomításának képességén kívül, hogy a cikkek marketing résén belül kisebb a verseny, amelyet talált.
Amikor megpróbálja forgalmazni a cikkeket, győződjön meg arról, hogy azok megfelelő
hosszúságúak-e, hogy a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálják őket. Próbálja meg tartani a
cikkek szavainak számát 500-ra, vagy legfeljebb 700 szóra. Ennél több sok olvasót lebeszél, mert túl
hosszúnak tartják.
Cikkének címe talán a legfontosabb része a marketing egész szövegének. Ez nem azt jelenti, hogy ne
koncentráljon egyformán a szöveg törzsére, de a címe lesz az első, amit az emberek elolvasnak. Ha a
cím nem elég fülbemászó ahhoz, hogy behúzza őket, akkor az emberek soha nem fogják elolvasni a
cikket.
Összegzésképpen elmondható, hogy a vállalkozások számára az egyik legjobb módszer az áruk és
szolgáltatások értékesítésének előmozdítására a webhelyükön a cikkek marketingje. Olyan cikkeket
írni, amelyek nem nehezek és nem is költségesek, egyszerű és megfizethető. Vegye el, amit itt tanult,
és haladjon előre a siker szemével!