Tippek a cikk marketing hatékonyabbá tételéhez

Tippek a cikk marketing hatékonyabbá tételéhez

Készen áll a karrierre a cikkmarketingben, de nem tudja, hol kezdje? A cikkek marketingjével kapcsolatos alapvető információk megtanulása segít az iparágnak. A következő cikk olvasása közben olyan dolgokat fog megtudni, amelyeket eddig nem ismert. Vegye ki ezt az információt, és használja fel marketingcikkek megkezdéséhez.

Fontolja meg, hogy fizet -e másoknak a cikkmarketingért, ha jól kezdi. Ez lehetővé teszi a mennyiségben történő forgalmazást. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik a több ezer kiváló minőségű cikk üzembe helyezését, és néhány napon belül elvégezhetik azokat. Csak ne felejtse el előzetesen minősíteni dolgozóit, különben spambe fullad.

Tudja meg, hogy a cikk valóban olyan jól megy -e, mint gondolja. Olvassa el hangosan egy barátja vagy családtagja előtt, hogy tanácsot kapjon. Ha valami nem stimmel Önnek vagy nekik, akkor lehet, hogy módosítani kell egy kicsit.

Ne használjon hosszú, kócos mondatokat és sűrű bekezdéseket a cikkeiben. Az olvasók kikapcsolnak, ha hosszú szövegrészekkel találkoznak. Ossza fel cikkét rövid, ütős bekezdésekre, legfeljebb öt sorból. A mondatok legyenek rövidek és egyértelműek, hogy a cikkeid könnyen követhetők legyenek.

Ha pontosan megadja olvasóinak, amit akar, nagyszerű módja annak, hogy növelje forgalmát és értékesítését a cikkek marketingjében. Szánjon elegendő időt arra, hogy kitalálja a rés közönségét. Ha rájött, hogy mit akarnak, győződjön meg arról, hogy folyamatosan azon dolgozik, hogy eljuttassa hozzájuk. Maradjon éles, koncentrált és a lényeg.

Próbáljon mindig a lehető legrelevánsabbnak maradni a cikk marketing kampányában, és hozzon létre egy e -mail figyelmeztetést minden friss hírre. Ha az elsők között kerülhet ki egy feltörekvő termék vagy trend elé, akkor olvasóközönsége továbbra is figyelemmel kíséri, és értékeli webhelyét, mint jogos és hasznos információ forrását.

Nincs szüksége weboldalra vagy blogra ahhoz, hogy nagyszerű cikkforgalmazó legyen, de továbbra is fel kell vennie a kapcsolatot, és ismertté kell tennie jelenlétét különböző webhelyeken és blogokon. Sokan úgy gondolják, hogy a cikkek marketingje az internetes marketing gyorsbillentyűje, de valójában sokkal több munkával jár, mivel folyamatosan írnia kell cikkeket, és különböző helyeken közzé kell tennie őket.

Érdekelje olvasóját a cikk elejétől a végéig. Ha lehetséges, használjon valós élettörténeteket, és próbáljon "képet festeni". Az érdekes cikkek felkeltik az olvasók érdeklődését, és visszatérnek hozzájuk. Ők is nagyobb valószínűséggel tekintik Önt hatóságnak a választott témában.

Folyamatosan írjon, hogy fejlessze készségeit. Mint minden készségnél, minél többet gyakorolsz, annál jobb leszel. Próbáljon továbbra is különféle témákban és különböző hangnemekben írni. Megtanulja, mi működik az Ön számára, és növeli a gépelési sebességet is.

Mielőtt elkezdené írni, értse meg, miért nézi az olvasó a cikket. A hangnemnek, amiben írsz, meg kell egyeznie a célközönség hangvételével. Győződjön meg arról, hogy az Ön által megadott információ az, amit az olvasó szeretne megtudni. Ha a cikket az olvasó szemszögéből nézi, javítja az Ön által készített tartalmat.

Amint azt a cikk elején kifejtettük, fontos, hogy fontos információkat ismerjen meg, mielőtt elkezdi a cikkek marketingjét. Ha jól tájékozott, nagyobb valószínűséggel lesz sikeres. Kövesse a fenti cikkben megadott tippeket, és alkalmazza azt a cikk marketing céljaiban.

Keressen pénzt hirdetésekkel a cikk marketing taktikák használatával

Keressen pénzt hirdetésekkel a cikk marketing taktikák használatával

A cikkmarketing a legfontosabb eszköz azoknak a vállalkozásoknak, akik az eladott termékek
népszerűsítésére törekszenek. A cikk marketing kampányát csak az Ön ambíciója korlátozza. Ha
kipróbálná a cikkmarketinget, használja ki az alábbi ötleteket.

Mivel nem mindenki szereti olvasni a hosszú cikkeket, mindig 500-nál nem hosszabb cikkeknél kell
megállnia. Számos tanulmány készült erről a témáról, és a közmegegyezés szerint az olvasók
többsége 500 szó után elveszíti érdeklődését az alapvető webcikkek iránt. Ne felejtse el: Az Internet
egy kapu az azonnali információkhoz, így könnyen kattinthat a tartalmairól egy vicces videóra.

Kerülje el egy cikk közzétételét több URL alatt a webhelyén. Ez gyorsan csökkentheti webhelye
értékét, mert a Google gyakran figyeli a linkek minőségét és számát, amikor eldönti, hogy egy oldal
hol kerül besorolásra. Ha több címkével ellátott darabra hivatkozik, akkor jó, ha mind ugyanazon URL-
re mutatnak.

Ha még csak most kezdi, csak egy cikk könyvtárat válasszon. Nézze át a cikkcímtár-adatbázisokat,
hogy megtudja, melyik felel meg a legjobban, és törekedjen a megismerkedésre. Csak egy könyvtár
használata segít megtanulni a dolgokat, mielőtt fejest ugrana a mély vízbe.

A blogot tartalmazó cikkmarketing kampányok esetében a vendégbloggerek kikérése növelheti a
forgalmat. Ha egy elismert bloggert meghívnak, hogy posztoljon blogjaikba, a hozzáértő
cikkmarketingesek új olvasókat vonzhatnak, és növelhetik általános kitettségüket. A vendég blogolás
akkor működik a legjobban, ha a vendégnek és a fogadónak is jó hírneve van arról, hogy hasznos,
megbízható cikkeket közöl.

Győződjön meg arról, hogy sok cikket küld be. A tartalmát következetesen tegye közzé a blogokban.
Egy adott kulcsszó népszerűsítéséhez sok olyan cikket kell benyújtani, amely tartalmazza a kulcsszót.
Ha népszerű kulcsszót használ, több cikket küldhet be könyvtárakba és blog hálózatokba. Privát blog
hálózatok esetén próbáljon legalább ötven bejegyzést beküldeni jó rangsorolás céljából.

A cikkekben ne használjon hosszú, csengő mondatokat és sűrű bekezdéseket. Az olvasók
kikapcsolnak, ha hosszú szövegblokkokkal szembesülnek. Bontsa cikkét rövid, ütős, legfeljebb öt
soros bekezdésekre. Tartsa mondatait röviden és egyértelműen, hogy cikkei könnyen követhetők
legyenek.

Azáltal, hogy szakcikkeket specializál egy kiválasztott területre vagy egy bizonyos résbe, nem csak a
lehető legjobban csiszolhatja cikkeit, hanem számos nézőt is vonzhat ezen a területen. Azon cikkek
finomításának képességén kívül, hogy a cikkek marketing résén belül kisebb a verseny, amelyet talált.

Amikor megpróbálja forgalmazni a cikkeket, győződjön meg arról, hogy azok megfelelő
hosszúságúak-e, hogy a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálják őket. Próbálja meg tartani a
cikkek szavainak számát 500-ra, vagy legfeljebb 700 szóra. Ennél több sok olvasót lebeszél, mert túl
hosszúnak tartják.

Cikkének címe talán a legfontosabb része a marketing egész szövegének. Ez nem azt jelenti, hogy ne
koncentráljon egyformán a szöveg törzsére, de a címe lesz az első, amit az emberek elolvasnak. Ha a
cím nem elég fülbemászó ahhoz, hogy behúzza őket, akkor az emberek soha nem fogják elolvasni a
cikket.

Összegzésképpen elmondható, hogy a vállalkozások számára az egyik legjobb módszer az áruk és
szolgáltatások értékesítésének előmozdítására a webhelyükön a cikkek marketingje. Olyan cikkeket
írni, amelyek nem nehezek és nem is költségesek, egyszerű és megfizethető. Vegye el, amit itt tanult,
és haladjon előre a siker szemével!

A vállalkozás növekedésének gyors és egyszerű módjai a tégla cikk segítségével

A vállalkozás növekedésének gyors és egyszerű módjai a tégla cikk segítségével



Ha be akarsz jutni a tégla cikkbe, de úgy gondolja, hogy ez túl nehéz, hagyja, hogy ez a cikk meggondolja magát. Olyan témához, mint a tégla cikk, nagyszerű bejutni, de mint bármi máshoz, minél többet tudod, annál jobb esélyed van a sikerre. Ezért engedje, hogy ez a cikk segítsen önnek abban, hogy megszerezze a kívánt tudást.

Írjon cikkeket és véleményeket a használt termékeiről. Tudottnak és elégedettnek kell lennie egy termékkel, amellyel nézõi kipróbálhatják. A termékkel kapcsolatos részletes vélemények vagy információk megadása elősegíti a közönség számára a termék megértését, és átkattintásukat.

Annak érdekében, hogy nagyobb forgalmat szerezzen a blogjában, használja ki a címkefelhőt. Minden egyes bejegyzéshez feltétlenül címkézzen releváns és népszerű kulcsszavakat, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. Minél könnyebb a blog navigálása, annál több forgalmat fog elérni.

Publikáljon cikkeket a lehető legtöbb ingyenes 10 cikkkönyvtárban. Győződjön meg arról, hogy cikkei egyedi és jól megírtak. Ismerkedjen meg az egyes könyvtárak benyújtási követelményeivel, valamint azok feltételeivel. Egyes könyvtárakban minimális a szavak száma, és egy, a Buzzle nem fogadja el az interneten másutt megjelent cikket, mielőtt azt közzétették.

Sok cikk benyújtása a legfontosabb! Ha a blogolás az elsődleges marketing módszer, akkor figyeljen arra, hogy milyen gyakran tesz közzé cikkeket. Egyetlen kulcsszó népszerűsítése több cikk benyújtását igényli. Ha közkedvelt rést írt, legalább 15 cikkre lesz szüksége a nyilvános hálózatban: 5 könyvtárra és 10 bloghálózatra. Ezután szükséges, hogy 50 alkalommal tegyen közzé privát bloghálózatokat, hogy megfelelő rangot kapjon.

Miután elkészítette a cikket, fontos, hogy a figyelmét a cikk reklámozására összpontosítsa, különben mindenki ezt a kemény munkát hiába tette meg. Hirdesse a cikkét a Twitter-en, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. A barátait is mondja el barátainak.

A cikkek marketingjével kapcsolatban bizonyosodjon meg arról, hogy az olvasók betekintést nyerjenek azzal, amit velük gyanúsítanak. Be kell nyújtania számukra a cikk összefoglalását. Röviden, kb. 2–5 mondatnak elegendőnek kell lennie ahhoz, hogy a tartalom pontja megjelenjen.

Ahhoz, hogy jövedelmet szerezzen az írott cikkeiben, meg kell győződnie arról, hogy van saját weboldala. Rendben, ha van egy 1000 szóból álló cikk, mindaddig, amíg a cikkek könyvtárába benyújtott cikkeket 500 vagy 700 szó körül tartja. A webhelyén is lehet ajánlatokat és kapcsolt linkeket, hogy felhívja az olvasó figyelmét, és ezáltal értékesítse webhelyét az ügyfelek számára.

A cikkek raktározása nagyszerű ötlet, ha marketingszakember akar lenni. Soha nem tudhatja, mikor lesz szüksége új tartalomra egy új kampányhoz, vagy meghosszabbítja a régi kampányt, ezért ügyeljen arra, hogy a füleket tartsa a gyorsítótárban, és rendszerezze azt úgy, hogy könnyedén megtalálja a tartalmat, és kivonja azt. a nyilvánosságnak.

Most, hogy jobban megérti, hogyan lehet sikerezni egy olyan témában, mint például a tégla cikk, és mindazt, amit megtanult, a lehetőségeihez igazodva szeretné végrehajtani. Az egyetlen módja annak, hogy meglássa a sikert, ha megpróbálja. Ha megteszi, függetlenül attól fog látni az előrehaladást.