Hogyan vegyük ki a stresszt az online vásárlásból!
Szeretnél pénzt spórolni, amikor online vásárolsz, de nem tudod, hogyan? Nem vagy egyedül, barátom, hiszen a legtöbb embernek, aki az interneten vásárol, fogalma sincs arról, hogyan lehet olcsón vásárolni. Ezért írtuk ezt a cikket, hogy tele legyen olyan titkokkal, amelyeket tudnod kell.
Mielőtt egy új internetes áruházban vásárolnál, szánj időt arra, hogy átnézd az általános szerződési feltételeiket és az adatvédelmi szabályzatukat. Ezek tartalmazzák, hogy milyen adatokat gyűjtenek, hogyan védik azokat, és milyen feltételeket és információkat kell betartanod, ha rajtuk keresztül vásárolsz. Ha valamiben nem vagy biztos, vagy nem értesz vele egyet, akkor vedd fel velük a kapcsolatot, mielőtt vásárolnál valamit. Ne vásárolj olyan helyeken, amelyekkel nem értesz egyet.
Legyél óvatos az online áruházakkal kapcsolatban, amelyeknél fontolóra veszed a vásárlást. Ha a webáruház rosszul megtervezett, tele van helyesírási hibákkal, és összességében gyanús, akkor vidd máshová a pénzed. Ezek a jelek arra utalnak, hogy valami nem stimmel ezzel a webáruházzal. Jobb félni, mint megijedni.
Keresd meg a megfelelő időpontokat az online vásárláshoz. Gyakran előfordul, hogy az általad gyakran látogatott üzletek online leárazásokat tartanak, amelyek egy időmintát követnek. Sokan például a hónap elejére vagy végére időzítik az eladásokat. Ha látod, hogy van egy minta, tartsd vissza a vásárlást, amíg a következő értékesítési időszak el nem kezdődik.
Az online kiskereskedők soha nem kérhetnek biztonsági számot; ezért ha valamelyik kéri a tiédet, soha ne add meg azt. Bármely törvényes kiskereskedő (online vagy offline!) képes az adásvételt ezen adat nélkül is lebonyolítani. Kattints ki az adott oldalról, és menj egy jó hírű oldalra.
Ha pénzt szeretnél megtakarítani az online vásárolt termékeken, és szeretnéd szórakoztatóbbá tenni az online vásárlást, vedd fontolóra az aukciós oldalakat. Remek ajánlatokat kaphatsz, ha a megfelelő pillanatban teszed meg a liciteket, és jól szórakozol az aukciók böngészése közben. Mielőtt belevágnál, tudj meg többet a licitálási stratégiákról.
Mielőtt online vásárolnál egy terméket, tájékozódj a szállításról. Ha nem találsz információt a szállítási költségekről, lépj kapcsolatba az eladóval, hogy megtudd, vannak-e további szállítási költségek. Ha több szállítási lehetőség is van, válassz egy megfizethető és megbízható opciót, hogy biztosan gyorsan megkapd a terméket.
Sok olyan webhely, amelyen vásárolhatsz, kedvezményt ad, ha rendelkezel kuponkóddal. Ha beírod a keresőbe a kívánt gyártó vagy weboldal nevét és a "kuponkód" kifejezést, találhatsz olyan kódokat, amelyekkel nagyszerű ajánlatot kaphatsz. Lehet, hogy ingyenes szállítást vagy bizonyos százalékos kedvezményt kaphatsz, csak azért, mert szántál néhány másodpercet arra, hogy megkeresd a kódot.
Mielőtt egy számodra új üzletben vásárolnál, tájékozódj arról, hogy milyen az üzlet hírneve. Általában végezhetsz egy online keresést, és megtudhatod, mások mit gondolnak az üzletről. A legjobb, ha ezt megteszed, nehogy a nehezebb úton jöjj rá, és elveszítsd a pénzed.
Amikor online vásárolsz, használd ki a véleményeket és az értékeléseket az előnyödre és vásárolj okosan. Ha egy szőnyeget vásárolsz, és 11-ből 10 véleményező szerint a termék nem a megfelelő színű, akkor valószínűleg máshol kell keresned a terméket. Ellenőrizd azt is, hogy a vásárlónak meg kellett-e vásárolnia a terméket ahhoz, hogy a véleményt megírja.
Ezekkel a titkokkal a kezedben - azokkal, amelyekről az online áruházak nem akarják, hogy tudj - könnyedén elkezdhetsz spórolni. Neked csak annyit kell tenned, hogy használd őket, a többi magától jön.
Megosztás a facebookonHogyan növelheti üzleti cikkmarketing kampányát
Sok online marketinges egyedülállóan képes alkalmazkodni a környezetéhez, és minden kampányt bármilyen piachoz igazítani. Ez azt jelenti, hogy tehetségesek, vagy csak azt jelenti, hogy tudnak valamit, amit te nem? Olvassa el ezt az információt a cikkmarketingről, és hamar rájön, hogy ez az utóbbi.
Töltsön fel egy blogot az internetes marketingstratégia részeként. A blogcikkek írása lehetőséget ad arra, hogy hasznos információkat írjon a vállalkozásáról, amelyekre az emberek esetleg hivatkozni szeretnének saját webhelyükön. A tanácsok vagy tippek nagyszerű dolgok egy blogba. Egy jól megírt cikk oktatja a potenciális ügyfeleket az Ön termékéről vagy szolgáltatásáról, és a fő webhelyére irányítja őket.
A nagyszerű tartalom létrehozásának kulcsa az olvasó számára felmerülő probléma megoldása. Határozza meg a résszel kapcsolatos problémát és a megoldás számos módját. Miután elvégezte a kutatást, egyszerűen állítsa össze egy rövid bejegyzésben. Legyen barátságos hangnemben és lényegre törő. Olvasóid többet keresnek.
Küldje be cikkeit néhány népszerű online könyvtárba. Ezek a webhelyek már beépített közönséggel rendelkeznek, olyan cikkeket keresve, mint a tiéd. Néha könnyebb egy meglévő megoldást használni, mint megpróbálni feltalálni a kereket. Egy gyors Google keresés a "cikkkönyvtárakra" megkaphatja a legnépszerűbb webhelyeket.
A cikkmarketing erőfeszítéseinek frissessége érdekében gyakran változtassa meg cikkei formátumát. Ne legyen önelégült, és töltsön be új tartalmat ugyanazon képletbe újra és újra. Használjon tipplistákat, útmutatókat, anekdotákat és más archetípusokat, hogy változatosabbá tegye cikkeit. Nemcsak a változatos cikkformátumok fogják megtartani az olvasók érdeklődését, hanem azt is, hogy érdekesebbnek találják őket az így előállított formában.
Minden írott cikkben adjon meg legalább egy kis információt, amelyet az olvasó azonnal felhasználhat. Akár megemlíti egy aktuális ügyletet, akár megtanítja őket egy gyors számítógépes javításra, a birtoklása valamivel segít megoldani a fogyasztók azonnali kielégülés iránti vágyát. Ha minden cikknél ezt teszi, az olvasók biztosan visszatérnek.
Hozzon létre egy külső könyvtárat. A cikkek saját személyes könyvtárának létrehozása újabb módszert kínál az emberek számára, hogy könnyedén megkereshessék és megtalálják. Alapvetően egyablakos ügyintézést biztosít számukra minden, amit írtál, és minden cikk megtalálható. Ez különösen hasznos a portfólió létrehozásához.
Természetesen tudja, hogy minden hibát tanulási lehetőségként kell kezelni. A cikkmarketing területén bár a hibák még jobbak, mint az oktatás. Ezek friss témák a cikkeidhez. Írj cikket a hibádról! Tanítsa meg olvasóit, hogy mit tett rosszul, és mit tudnak jól csinálni, hogy elkerülje hibáját.
Hiteles, megbízható cikkmarketinges hírnevének megszerzéséhez hosszabb, csúcsminőségű cikkekre van szükség, amelyeket valódi emberek olvashatnak. A blogodon, a webhelyeden vagy a kiemelt aggregációs webhelyeken megjelenő cikkeket különös gonddal kell elkészíteni. Elfogadható, hogy az ilyen cikkeket a szokásosnál hosszabb ideig készítsük, ha minden figyelmét azok tökéletesítésére fordítja.
Sok cikk, amelyet írsz, nem lesz hatékony, de ez nem azt jelenti, hogy törölned vagy el kell bújnod előle. Amíg büszke rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, hagyja őket lógni. Lehet, hogy egyszer felhasználhatja őket valamire.
Most már láthatja, hogy ezek a marketingesek egyáltalán nem "tehetségesek", és nem is szerencsések. Csak hajlandók megtanulni azokat a tippeket, amelyeket ebben a cikkben megvitattunk, és hajlandóak megtenni a munkát annak érdekében, hogy ezeket a tippeket megfelelően megvalósítsák, hogy pénzkeresőkké váljanak. Ha ugyanezt teheti, profitálhat webes üzletében.