Hogyan növelheti üzleti cikkmarketing kampányát
Sok online marketinges egyedülállóan képes alkalmazkodni a környezetéhez, és minden kampányt bármilyen piachoz igazítani. Ez azt jelenti, hogy tehetségesek, vagy csak azt jelenti, hogy tudnak valamit, amit te nem? Olvassa el ezt az információt a cikkmarketingről, és hamar rájön, hogy ez az utóbbi.
Töltsön fel egy blogot az internetes marketingstratégia részeként. A blogcikkek írása lehetőséget ad arra, hogy hasznos információkat írjon a vállalkozásáról, amelyekre az emberek esetleg hivatkozni szeretnének saját webhelyükön. A tanácsok vagy tippek nagyszerű dolgok egy blogba. Egy jól megírt cikk oktatja a potenciális ügyfeleket az Ön termékéről vagy szolgáltatásáról, és a fő webhelyére irányítja őket.
A nagyszerű tartalom létrehozásának kulcsa az olvasó számára felmerülő probléma megoldása. Határozza meg a résszel kapcsolatos problémát és a megoldás számos módját. Miután elvégezte a kutatást, egyszerűen állítsa össze egy rövid bejegyzésben. Legyen barátságos hangnemben és lényegre törő. Olvasóid többet keresnek.
Küldje be cikkeit néhány népszerű online könyvtárba. Ezek a webhelyek már beépített közönséggel rendelkeznek, olyan cikkeket keresve, mint a tiéd. Néha könnyebb egy meglévő megoldást használni, mint megpróbálni feltalálni a kereket. Egy gyors Google keresés a "cikkkönyvtárakra" megkaphatja a legnépszerűbb webhelyeket.
A cikkmarketing erőfeszítéseinek frissessége érdekében gyakran változtassa meg cikkei formátumát. Ne legyen önelégült, és töltsön be új tartalmat ugyanazon képletbe újra és újra. Használjon tipplistákat, útmutatókat, anekdotákat és más archetípusokat, hogy változatosabbá tegye cikkeit. Nemcsak a változatos cikkformátumok fogják megtartani az olvasók érdeklődését, hanem azt is, hogy érdekesebbnek találják őket az így előállított formában.
Minden írott cikkben adjon meg legalább egy kis információt, amelyet az olvasó azonnal felhasználhat. Akár megemlíti egy aktuális ügyletet, akár megtanítja őket egy gyors számítógépes javításra, a birtoklása valamivel segít megoldani a fogyasztók azonnali kielégülés iránti vágyát. Ha minden cikknél ezt teszi, az olvasók biztosan visszatérnek.
Hozzon létre egy külső könyvtárat. A cikkek saját személyes könyvtárának létrehozása újabb módszert kínál az emberek számára, hogy könnyedén megkereshessék és megtalálják. Alapvetően egyablakos ügyintézést biztosít számukra minden, amit írtál, és minden cikk megtalálható. Ez különösen hasznos a portfólió létrehozásához.
Természetesen tudja, hogy minden hibát tanulási lehetőségként kell kezelni. A cikkmarketing területén bár a hibák még jobbak, mint az oktatás. Ezek friss témák a cikkeidhez. Írj cikket a hibádról! Tanítsa meg olvasóit, hogy mit tett rosszul, és mit tudnak jól csinálni, hogy elkerülje hibáját.
Hiteles, megbízható cikkmarketinges hírnevének megszerzéséhez hosszabb, csúcsminőségű cikkekre van szükség, amelyeket valódi emberek olvashatnak. A blogodon, a webhelyeden vagy a kiemelt aggregációs webhelyeken megjelenő cikkeket különös gonddal kell elkészíteni. Elfogadható, hogy az ilyen cikkeket a szokásosnál hosszabb ideig készítsük, ha minden figyelmét azok tökéletesítésére fordítja.
Sok cikk, amelyet írsz, nem lesz hatékony, de ez nem azt jelenti, hogy törölned vagy el kell bújnod előle. Amíg büszke rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, hagyja őket lógni. Lehet, hogy egyszer felhasználhatja őket valamire.
Most már láthatja, hogy ezek a marketingesek egyáltalán nem "tehetségesek", és nem is szerencsések. Csak hajlandók megtanulni azokat a tippeket, amelyeket ebben a cikkben megvitattunk, és hajlandóak megtenni a munkát annak érdekében, hogy ezeket a tippeket megfelelően megvalósítsák, hogy pénzkeresőkké váljanak. Ha ugyanezt teheti, profitálhat webes üzletében.