Tippek a cikk marketing hatékonyabbá tételéhez
Készen áll a karrierre a cikkmarketingben, de nem tudja, hol kezdje? A cikkek marketingjével kapcsolatos alapvető információk megtanulása segít az iparágnak. A következő cikk olvasása közben olyan dolgokat fog megtudni, amelyeket eddig nem ismert. Vegye ki ezt az információt, és használja fel marketingcikkek megkezdéséhez.
Fontolja meg, hogy fizet -e másoknak a cikkmarketingért, ha jól kezdi. Ez lehetővé teszi a mennyiségben történő forgalmazást. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik a több ezer kiváló minőségű cikk üzembe helyezését, és néhány napon belül elvégezhetik azokat. Csak ne felejtse el előzetesen minősíteni dolgozóit, különben spambe fullad.
Tudja meg, hogy a cikk valóban olyan jól megy -e, mint gondolja. Olvassa el hangosan egy barátja vagy családtagja előtt, hogy tanácsot kapjon. Ha valami nem stimmel Önnek vagy nekik, akkor lehet, hogy módosítani kell egy kicsit.
Ne használjon hosszú, kócos mondatokat és sűrű bekezdéseket a cikkeiben. Az olvasók kikapcsolnak, ha hosszú szövegrészekkel találkoznak. Ossza fel cikkét rövid, ütős bekezdésekre, legfeljebb öt sorból. A mondatok legyenek rövidek és egyértelműek, hogy a cikkeid könnyen követhetők legyenek.
Ha pontosan megadja olvasóinak, amit akar, nagyszerű módja annak, hogy növelje forgalmát és értékesítését a cikkek marketingjében. Szánjon elegendő időt arra, hogy kitalálja a rés közönségét. Ha rájött, hogy mit akarnak, győződjön meg arról, hogy folyamatosan azon dolgozik, hogy eljuttassa hozzájuk. Maradjon éles, koncentrált és a lényeg.
Próbáljon mindig a lehető legrelevánsabbnak maradni a cikk marketing kampányában, és hozzon létre egy e -mail figyelmeztetést minden friss hírre. Ha az elsők között kerülhet ki egy feltörekvő termék vagy trend elé, akkor olvasóközönsége továbbra is figyelemmel kíséri, és értékeli webhelyét, mint jogos és hasznos információ forrását.
Nincs szüksége weboldalra vagy blogra ahhoz, hogy nagyszerű cikkforgalmazó legyen, de továbbra is fel kell vennie a kapcsolatot, és ismertté kell tennie jelenlétét különböző webhelyeken és blogokon. Sokan úgy gondolják, hogy a cikkek marketingje az internetes marketing gyorsbillentyűje, de valójában sokkal több munkával jár, mivel folyamatosan írnia kell cikkeket, és különböző helyeken közzé kell tennie őket.
Érdekelje olvasóját a cikk elejétől a végéig. Ha lehetséges, használjon valós élettörténeteket, és próbáljon "képet festeni". Az érdekes cikkek felkeltik az olvasók érdeklődését, és visszatérnek hozzájuk. Ők is nagyobb valószínűséggel tekintik Önt hatóságnak a választott témában.
Folyamatosan írjon, hogy fejlessze készségeit. Mint minden készségnél, minél többet gyakorolsz, annál jobb leszel. Próbáljon továbbra is különféle témákban és különböző hangnemekben írni. Megtanulja, mi működik az Ön számára, és növeli a gépelési sebességet is.
Mielőtt elkezdené írni, értse meg, miért nézi az olvasó a cikket. A hangnemnek, amiben írsz, meg kell egyeznie a célközönség hangvételével. Győződjön meg arról, hogy az Ön által megadott információ az, amit az olvasó szeretne megtudni. Ha a cikket az olvasó szemszögéből nézi, javítja az Ön által készített tartalmat.
Amint azt a cikk elején kifejtettük, fontos, hogy fontos információkat ismerjen meg, mielőtt elkezdi a cikkek marketingjét. Ha jól tájékozott, nagyobb valószínűséggel lesz sikeres. Kövesse a fenti cikkben megadott tippeket, és alkalmazza azt a cikk marketing céljaiban.