A vállalkozás növekedésének gyors és egyszerű módjai a tégla cikk segítségével

A vállalkozás növekedésének gyors és egyszerű módjai a tégla cikk segítségével



Ha be akarsz jutni a tégla cikkbe, de úgy gondolja, hogy ez túl nehéz, hagyja, hogy ez a cikk meggondolja magát. Olyan témához, mint a tégla cikk, nagyszerű bejutni, de mint bármi máshoz, minél többet tudod, annál jobb esélyed van a sikerre. Ezért engedje, hogy ez a cikk segítsen önnek abban, hogy megszerezze a kívánt tudást.

Írjon cikkeket és véleményeket a használt termékeiről. Tudottnak és elégedettnek kell lennie egy termékkel, amellyel nézõi kipróbálhatják. A termékkel kapcsolatos részletes vélemények vagy információk megadása elősegíti a közönség számára a termék megértését, és átkattintásukat.

Annak érdekében, hogy nagyobb forgalmat szerezzen a blogjában, használja ki a címkefelhőt. Minden egyes bejegyzéshez feltétlenül címkézzen releváns és népszerű kulcsszavakat, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. Minél könnyebb a blog navigálása, annál több forgalmat fog elérni.

Publikáljon cikkeket a lehető legtöbb ingyenes 10 cikkkönyvtárban. Győződjön meg arról, hogy cikkei egyedi és jól megírtak. Ismerkedjen meg az egyes könyvtárak benyújtási követelményeivel, valamint azok feltételeivel. Egyes könyvtárakban minimális a szavak száma, és egy, a Buzzle nem fogadja el az interneten másutt megjelent cikket, mielőtt azt közzétették.

Sok cikk benyújtása a legfontosabb! Ha a blogolás az elsődleges marketing módszer, akkor figyeljen arra, hogy milyen gyakran tesz közzé cikkeket. Egyetlen kulcsszó népszerűsítése több cikk benyújtását igényli. Ha közkedvelt rést írt, legalább 15 cikkre lesz szüksége a nyilvános hálózatban: 5 könyvtárra és 10 bloghálózatra. Ezután szükséges, hogy 50 alkalommal tegyen közzé privát bloghálózatokat, hogy megfelelő rangot kapjon.

Miután elkészítette a cikket, fontos, hogy a figyelmét a cikk reklámozására összpontosítsa, különben mindenki ezt a kemény munkát hiába tette meg. Hirdesse a cikkét a Twitter-en, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. A barátait is mondja el barátainak.

A cikkek marketingjével kapcsolatban bizonyosodjon meg arról, hogy az olvasók betekintést nyerjenek azzal, amit velük gyanúsítanak. Be kell nyújtania számukra a cikk összefoglalását. Röviden, kb. 2–5 mondatnak elegendőnek kell lennie ahhoz, hogy a tartalom pontja megjelenjen.

Ahhoz, hogy jövedelmet szerezzen az írott cikkeiben, meg kell győződnie arról, hogy van saját weboldala. Rendben, ha van egy 1000 szóból álló cikk, mindaddig, amíg a cikkek könyvtárába benyújtott cikkeket 500 vagy 700 szó körül tartja. A webhelyén is lehet ajánlatokat és kapcsolt linkeket, hogy felhívja az olvasó figyelmét, és ezáltal értékesítse webhelyét az ügyfelek számára.

A cikkek raktározása nagyszerű ötlet, ha marketingszakember akar lenni. Soha nem tudhatja, mikor lesz szüksége új tartalomra egy új kampányhoz, vagy meghosszabbítja a régi kampányt, ezért ügyeljen arra, hogy a füleket tartsa a gyorsítótárban, és rendszerezze azt úgy, hogy könnyedén megtalálja a tartalmat, és kivonja azt. a nyilvánosságnak.

Most, hogy jobban megérti, hogyan lehet sikerezni egy olyan témában, mint például a tégla cikk, és mindazt, amit megtanult, a lehetőségeihez igazodva szeretné végrehajtani. Az egyetlen módja annak, hogy meglássa a sikert, ha megpróbálja. Ha megteszi, függetlenül attól fog látni az előrehaladást.